Thursday, February 2, 2012

aku dah 29thn

lamanya aku xupdate blog aku nih..sampai satu tahap aku terlupa yang aku ada blog "dalam hati ada cerita ni"..ntah macam mana satu ari tu..aku teringat psl blog aku ni..puas aku cuba ingat apa account blog aku..sudahnya arini (2feb) baru aku berjaya bukak balik blog yg dah sekian lama aku tinggalkan..
aku dah 29 tahun..ye..kenyataannya aku mmg dah berusia 29thn..seingat aku masa aku buat blog ni masa tu tahun 2007..masa tu aku 24 tahun kot..hahahaa..maknanya apa?maknanya aku dah tua....cuma blog ni je yg masih muda....
banyak yg aku nk kongsikan dlm blog ni..cuma arini aku malas nk taip apa2...blog yg aku bru update pasal shiro tu pon aku dah tulis lama dalam fb..saje je copy paste masukkan dlm blog ni...yerlah tak sume org ada FB aku kan...
skang ni idung aku dah sumbat2 tahap maksimum dah..so aku rasa nak balik (sbb aku kat kedai makan sri kembangan baru pas cuci baju) n merehatkan minda sambil bermain games feberet aku." plants vs zombies"..
sekian terima kasih...



No comments: