Tuesday, April 17, 2007

bila buat silap....

arinih..aku kena fax letter utk mintak sponsor kat mlk n perlis..ntah camne ade je benda yg silap kat dlm letter tuh..pening abess...aku actually xminat nak buat kerja2 buat surat or fax2 letter nih..bukan tak reti..tapi xminat n tak suke...sbb aku da biasa buat keje yg lebih best daripada buat surat..slalu sgt benda2 yg remeh temeh nih aku xamik port n xde ati nak amek tau...in fact..benda yg remeh temeh nih lagi payah daripada wat editing or shooting n watever la kan...
bila aku xske buat n xberminat nak buat sumthing maka ade je la benda yg silap contoh mcm surat tadi..ntah bape banyak yg silap aku pun xtau...
aku mmg jenis xske amek tau benda yg remeh temeh nih..tuh la kelemahan aku..tak tau cara mane nak buat supaya aku blh amek port pasal benda2 kecik nih...agaknye sbb da biasa buat keje yg besar2 nih sampaikan benda yg kecik2 camni pun aku xmampu nak buat dgn betul...bencinya...

No comments: