Tuesday, April 17, 2007

dapat "P"

hari ni dgn semangat berkobar2 aku gi amek test jpj utk lesen motor..kol 8:30am aku da terpacak kat tempat test tuh.sket punyer lame menunggu sampai 11 lebih baru test start..sakit je ati..da la panas nak mati..mase test jpj..aku dapat no giliran 12..thats my lucky number..mmg xsangke..bila aku dpt no 12..aku senyum je pasal aku yakin no 12 nih slalunye akan bagi aku nasib yg baik...aku yakin dgn sepenuh hati..mase nak mulakan test tuh..aku baca bismillah banyak2 n doa2..mintak2 lulus la..sbb kalo aku gagal susah la aku nak amik test lagi..pasal aku bukannye slalu free...berkat doa dan kesabaran aku serta sokongan org sekeliling aku..akhirnya aku berjaya jugak lulus dlm ujian JPJ untuk lesen P...hehhee..besttttnye....so.after diz aku da xpayah pk2 lagi pasal bile nak amek lesen..member2 aku pun xkan dok gelak aku pasal pakai lesen L..ha..skg aku da lulus..tunggu ade mase kang aku nak amek P kereta plak..insyaAllah...
aku baru je sampai opis nih...mane laa kesayangkan aku nih...sume org takde..perut da lapo nih..so aku nak stop dulu..nak jalan2 carik makan...yehaaaa~

No comments: