Tuesday, April 10, 2007

join Adlin...

arinih member aku si fahmi a.k.a mr perut col aku..die kate ade job utk 4 ari..as asst.director..they will pay rm800..aku nak job tuh tapi masalahnye aku kan keje ngan jackson..kang bising pulak org tua tu..perut ckp dorg betul2 nak cari org..ganti ass.director yg demam tu..so aku pun ckp la bebaik kat abg latiff (PM) pasal benda nih..aku kan xpandai tipu org..so aku pun berterus terang..aku ckp ngan abg latiff aku nak join job 4 ari tuh..alhamdulillah.abg latiff bagi green light..siap tolong cover aku lagi..fuhh...lega..jadi mlm nih aku kan jumpe adlin aman ramli (director) untuk bincang apa2 yg patut..pasalnye..esok pagi jam 7 da start shooting...aku bersyukur sgt sbb tiba2 dpt job nih..sekurang2nya ada la duit nak bayo duit motor nanti...

No comments: