Friday, April 20, 2007

satu cerita..

bebaru nih aku mcm ade benda nak citer tapi tibe2 lupe..boleh?skg aku da lupe ape yg aku nak citer tapi aku tak pedulik..aku tetap nak taip blog nih....arinih ari sabtu...tadi boboy call bagitau judin eksiden..angin betul aku dibuatnye..ntah bape kali die eksiden aku pun tak tawu....name je polis tapi perangai cam setan je bile bawak motor..ikutkan ati tadi mmg aku nak ketuk je kepale die tuh..nak tak nak aku kena temankan die ke kedai motor..so repair la motor die..mama n ayah pun datang sekali so aku malas nak lepak tunggu dia..
arinih aku kena keje..keje tak keje sangat la kan...jap lagi aku nak balik kg...rindunye kat sume org..tapi esok da balik KL balik..baik x payah kan...
k la..aku nak chow..perut da sakit gile nih...
choeeeewwwwwwwwieee

No comments: