Monday, April 16, 2007

seronoknya..

ahad lepas aku baru je abess shoot ngan abg adlin..bestnye dpt shot ngan dorg.even 5 ari je tapi mcm2 benda aku belaja...aku dpt banyak contact..aku dpt jumpe org2 yg bestt n terer2 dlm industri nih...mmg bestt...dorg ckp..kalo ade rezeki dorg nak suh aku join dorg..insyaAllah..kalo ade rezeki mmg aku nak ikut dorg..aku kalo blh nak gi jauh2 dari KL ni..kalo boleh la..bukan melarikan diri..cuma rasa mcm nak dok jauh2...biar jauh..nanti boleh rindu2 kat org..hahahaa...
mase shoot kat penjara pudu..aku dpt peluang jenjalan n round2 satu pudu tuh..siap tgk bilik gantung lagik....pastu masuk tgk2 kat lokap perempuan...fuhh..tuh pengalaman seumur hidup tu..bukan senang nak masuk tmpt camtuh..lelagi time kat bilik gantung tuh..terbayang saat2 botak chin kena gantung...kire die org terakhir yg digantung kat bilik tuh..baru laa penjara tu ditutup. dengar citernye..ade pompuan kena gantung kat situ..in fact pompuan tuh x bersalah pun..cume after die da kena gantung baru la mahkamah dapat buktikan yg dier tak bersalah..skg polis tuh kate,..pompuan tuh da jadi antu..dok berkeliaran kat penjara2 tu...hhuhuuh...cam seram je..tapi aku xrase pape pun....

No comments: